Author Topic: Stephenie Meyer's vamps V Derek Landy's vamps.  (Read 10675 times)

Astaphaios

  • Plotmaster
  • Sorcerer
  • *
  • Posts: 6004
    • View Profile
Re: Stephenie meyers vamps V Derek Landy's vamps.
« Reply #30 on: January 04, 2011, 01:02:57 PM »
Cool, do you have the scar? lol.
We need actors to play in the Twilight V Realvamps, Do you think YOU have what it takes? 
If so, then audition and see if you DO have what it takes.
*In background* How do you turn this microphone off??
I dunno! Press the button.
What button?? There's like 20 BUTTONS!! DAMMIT WHAT BUTTON!
try the red one
OK *presses button* No, it just makes me talk in a monster voice.
Hmmm *presses another button*
-Long awkward silence-
I think it's off now
Good, can you bring me a pizza?
No.
Your my assistant!
Assistants don't bring pizza.
Huh. who's that guy with a gun?
Oh damn! it's a robb-
Holy *beep* He killed my assistant! Someone call the police!!

No! don't aim the gun at me! I need to live so I can get money and run off to chicago, please robber don-

-Silence-
Quote from: Ash | The Dictator
Hate me later. Save us now.

Lexus Storm

  • Legendary Mage
  • *
  • Posts: 5749
    • View Profile
Re: Stephenie meyers vamps V Derek Landy's vamps.
« Reply #31 on: January 04, 2011, 01:58:29 PM »
Can i just come in randomly to push edward  off a cliff xD

Astaphaios

  • Plotmaster
  • Sorcerer
  • *
  • Posts: 6004
    • View Profile
Re: Stephenie meyers vamps V Derek Landy's vamps.
« Reply #32 on: January 04, 2011, 02:33:31 PM »
yep.
Quote from: Ash | The Dictator
Hate me later. Save us now.

Captain Ivy Blake

  • Lurker
  • Master Sorcerer
  • *
  • Posts: 8337
    • View Profile
Re: Stephenie meyers vamps V Derek Landy's vamps.
« Reply #33 on: January 04, 2011, 03:29:37 PM »
I want to be bella ! I get to tell Edward he is being eaten xD
Oh yea, here's a laptop, make a quick comic.


Done? WTF ARE YOU DOING WATCHING THAT? WELL, IMMA GONNA KILL YOU NOW

Astaphaios

  • Plotmaster
  • Sorcerer
  • *
  • Posts: 6004
    • View Profile
Re: Stephenie meyers vamps V Derek Landy's vamps.
« Reply #34 on: January 04, 2011, 03:32:40 PM »
lol, Ok then, As long as I can be myself shouting at him :)
Quote from: Ash | The Dictator
Hate me later. Save us now.

Synopsis

  • Sorcerer
  • *
  • Posts: 7154
    • View Profile
Re: Stephenie meyers vamps V Derek Landy's vamps.
« Reply #35 on: January 04, 2011, 06:42:53 PM »
I am dusk, YAY!

Lexus Storm

  • Legendary Mage
  • *
  • Posts: 5749
    • View Profile
Re: Stephenie meyers vamps V Derek Landy's vamps.
« Reply #36 on: January 04, 2011, 09:07:33 PM »
Somebody needs to be edward T___T

I nominate  malice (because he was the first on to spring into my head)

Malice Nova

  • Lurker
  • Sorcerer
  • *
  • Posts: 6032
    • View Profile
Re: Stephenie meyers vamps V Derek Landy's vamps.
« Reply #37 on: January 04, 2011, 09:09:39 PM »
Nice, i check newest posts and i see that, thanks Luxes ¬¬
option 3 was always the best

Lexus Storm

  • Legendary Mage
  • *
  • Posts: 5749
    • View Profile
Re: Stephenie meyers vamps V Derek Landy's vamps.
« Reply #38 on: January 04, 2011, 09:14:41 PM »
You welcome  ;D

Synopsis

  • Sorcerer
  • *
  • Posts: 7154
    • View Profile
Re: Stephenie meyers vamps V Derek Landy's vamps.
« Reply #39 on: January 05, 2011, 06:17:05 PM »
Haha, yeah. Malice for Edward! XD

Malice Nova

  • Lurker
  • Sorcerer
  • *
  • Posts: 6032
    • View Profile
Re: Stephenie meyers vamps V Derek Landy's vamps.
« Reply #40 on: January 05, 2011, 07:18:51 PM »
Fine ¬¬ I'll be edward, all though i have never read/seen twilight
option 3 was always the best

Synopsis

  • Sorcerer
  • *
  • Posts: 7154
    • View Profile
Re: Stephenie meyers vamps V Derek Landy's vamps.
« Reply #41 on: January 05, 2011, 08:25:39 PM »
I saw the second. Read none. You know the basic plot though, right?

Malice Nova

  • Lurker
  • Sorcerer
  • *
  • Posts: 6032
    • View Profile
Re: Stephenie meyers vamps V Derek Landy's vamps.
« Reply #42 on: January 05, 2011, 08:26:41 PM »
Pretty much
option 3 was always the best

Synopsis

  • Sorcerer
  • *
  • Posts: 7154
    • View Profile
Re: Stephenie meyers vamps V Derek Landy's vamps.
« Reply #43 on: January 05, 2011, 08:28:18 PM »
Well that's all you need! Let's goooo!

Malice Nova

  • Lurker
  • Sorcerer
  • *
  • Posts: 6032
    • View Profile
Re: Stephenie meyers vamps V Derek Landy's vamps.
« Reply #44 on: January 05, 2011, 08:31:07 PM »
Ok then
option 3 was always the best